Pagini

joi, 17 septembrie 2009

Cine?


Cine a zis ca nu poti atinge cerul era un prost. Cine a spus ca nu poti avea toata lumea la picioare era un pesimist. Cine a zis ca e imposibil sa iti creasca aripi sa zbori pana la nori era un neinitiat. Cine a spus ca de fericire are parte doar Dumnezeu era un naiv.


Sperand...Crezand...Uitand...Furand...Asteptand...


Rabdare...


Pe coapsa mi se plimba o gargarita. Pe frunte, un bob de roua se prelinse pana a ajuns pe obraz. Soarele...hm...soarele isi plimba razele, iubindu-mi trupul, amangindu-mi simturile, imbatandu-mi sufletul, omorandu-mi gandul. Florile se adunasera in buchetele, mirosind incert, si imi intristara curand surasul la gandul unui parfum. Iarba era doar un pat! Un pat pe care, acolo, in vazul tuturor, eu eram iubita.


Apoi aripile-mi albe, mari s-au desfacut...Am insfacat frumusetea aceea dura si am zburat...De teama sa nu ranesc, strangeam slab la pieptul meu, respirand un aer sarat de mare ocrotitoare...


M-am nascut din pamant si m-am botezat in mare si vreau sa mor in cer...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu