Pagini

luni, 6 iulie 2009

I am alive...


O alta zi frumoasa, o alta zi relaxanta...No stress...

Soare, plaja, nisipul cutreierandu-mi trupul, marea spaland nisipul, soarele uscand picaturile de apa. O alta zi in care am ras si a ras si sufletul in mine. Este fericit, este liber, este aerisit.

Mi-as fi dorit sa alerg cat ma tineau puterile, sa zambesc tuturor oamenilor, sa le strang mainile si sa le spun un calduros "Buna!"...

Era totul atat de frumos! Vedeam atata frumusete in jurul meu, vedeam atat pamant liber, atata mare intinsa. Respiram... Trageam adanc aer in piept si imi spuneam: "Azi sunt fericita! Azi sunt multumita cu mine!" Vazand atata splendoare, ma simteam libera...

Zburam, cantam, radeam, dansam, ma jucam, iubeam... Toate sentimentele cele mai frumoase ma infasurau din cap pana in picioare, ma imbalsamau...
Mirosea a flori exotice si bantul imi mangaia fata...

Zbor, rad, simt, iubesc,sunt libera sa fac ce vreau, TRAIESC!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu