Pagini

miercuri, 25 noiembrie 2009

Mixture of magic

Cu ce gand as putea sa incep cand toate se bulucesc in mintea mea, cand toate sunt alandala?

Am citit tot... o data, de doua ori, de n ori! De fiecare data sorb cuvintele, le citesc ca si cum nu le-as mai fi citit inainte! Le savurez ca pe niste bucati de ciocolata fina... Sunt lucruri pe care le cunosc, dar parca nu le stiu...Ma pierd in maretia lor...

Si le recitesc la infinit...Si fiecare fraza aduce cu sine inca un plus de fericire inca doua lacrimi in ochii mei, caci DA, plang de fericire!

Ma transform in fluture si zbor, zbor pana la tine! Dormi ca un prunc...Dormi, copil frumos! Te sarut usor pe frunte, fara sa ma simti...Te misti usor si fug...Mi-e teama sa nu iti stric somnul dulce...Sweet dreams, angel!

Ma intorc in cotidian si ma pierd iarasi in rutina, in realitatea mult prea cruda pentru un biet suflet...Si sufar si ma intorc la povestea ta...A NOASTRA...Si iarasi rad si plang laolalta...


Copilul meu dulce, ti-am zis ca am gandurile amestecate? Dar ti-am spus vreodata ca te iubesc? Ti-am aratat vreodata cat imi lipsesti?


2 comentarii: