Pagini

luni, 1 august 2011

Liar

Noaptea neagra, oboseala de peste zi m-au determinat sa ma cufund intr-un somn profund. Si am visat...
Se facea ca tu ma urmareai oriunde mergeam si orice faceam. Intr-o zi te-ai apropiat de mine si mi-ai zis:
- Esti in pericol! Lasa-ma sa te protejez!
- Nu inteleg despre ce vorbesti, i-am raspuns eu uimita. Tu esti cel care ma urmareste mereu!
- Nu intelegi? Cineva vrea sa iti faca rau! Am fost aici si am observat. S-a transformat in umbra ta! Lasa-ma sa te ajut!
- De ce te-as crede? Ai uitat cat rau mi-ai facut?
- Am sa iti dovedesc!
Si m-ai smucit si ai inceput sa tragi de mine. Atunci, de nicaieri, a aparut un barbat voinic, indreptand un pistol inspre noi. Si am inceput sa fugim innebuniti de spaima. Si ne-am ascuns undeva si totusi ne-a gasit. Fara sa ezite a tras si te-a impuscat. Ai cazut la pamant si ceva ciudat s-a intamplat: ti-au aparut niste aripi mari de inger care au disparut ca un fum si te-ai preschimbat in demon. Erai hidos si dezgustator. Erai mort. Vazandu-mi groaza, strainul mi-a vorbit:
- Nu te teme! Nu pe tine vreau sa te ranesc! Pe tine vreau sa te protejez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu