Pagini

duminică, 16 ianuarie 2011

Dorinta

A fost prima noapte a noastra impreuna dupa o lunga absenta ta. Te-au rapit tarile calde, te-au rapit marile, te-au rapit oceanele...
Eram obosita de atata asteptare, asa ca m-am intins langa tine, lipindu-mi trupul de al tau. Tu nu aveai somn. Iti fusese prea dor.
Fluturii somnului isi facusera simtita prezenta prin corpul meu ostenit. Nu imi mai puteam tine ochii deschisi, dar simteam tot : rasuflarea ta calda cand precipitata, cand calma, felul in care imi conturai formele corpului cu o atingere abia simtita, privirea ta care nu se mai satura de mine...
Am tacut. Nu vroiam sa stric linistea aceea angelica.
Mi-ai dat la o parte usor parul de gat si ai coborat breteaua de la furou, descoperindu-mi umarul timid. M-au trecut mii de fiori...Te-am lasat...Si ai inceput sa ma saruti tandru si gingas, ca si cum as fi fost o figurina din zahar, gata sa se imprastie la cea mai mica atingere. 
Buzele acelea fierbinti... Ah!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu